Entry for August 3, 2006

Politistul mi-a desenat conturul cu creta pe asfalt. Priveam prin viziera castii, in pozitia in care ma prabusisem dupa zborul neasteptat, si-mi venea sa rad… Poate se pregatea de un sotron… Sau poate, furandu-mi imaginea, voia sa ma pastreze pe cimentul fierbinte si dupa ce nu as mai fi fost.

Oasele imi erau sfaramate, sangele se inchega pe hainele sfasiate… Simtisem ce simte o papusa de carpa aruncata undeva in afara timpului si spatiului. Undeva in Nicaieri si Nimic. Fara sentimente religioase, trairi mistice sau luminite la capatul tunelului. Doar luciditate, doar existenta pura. Si asta privind in ochii mortii, spre surprinderea mea, cu demnitate. Nici un strop de frica sau de umilinta. Doar ironie. Fiinta in fata nefiintei.

Ce am citit apoi pe forum:

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=55902&st=0

sauron: (Aug 3 2006, 08:14 PM) regret sincer sa anunt asa ceva, tocmai ce mi-a zis taica-miu ca a vazut accidentul intre eforie nord si sud.
pasagera ranita (Admin edit: in mesajul initial pasagera era declarata decedata, fapt neconfirmat ulterior) iar motociclistul era ranit . nu am alte amanunte, poate au altii.
sincere regrete, azi m-am dat si eu a 3-a oara cu raketa printre toti turistii tampiti.
damn!

H3llriderr: (Aug 3 2006, 08:28 PM) R.I.P DACA ESTE CAZUL SPER SA NU TOTUSI SI INSANATOSIRA RAPIDA MOTOCICLISTULUI

Torra: (Aug 4 2006, 12:07 AM) Deja ii prea mult …Dumnezeu sa o odihneasca in pace sad.gif( rose.gif rose.gif rose.gif

Artemis: (Aug 4 2006, 06:41 AM) Here we go again…
Deja e prea mult, sincere condoleante familiei fetei si refacere rapida motociclistului.

gaxel: (Aug 10 2006, 12:20 AM) joi am vazut un gs500 accidentat si un transalp oprit pe partea opusa a drumului. eu mergeam la mare cu masina si conducea prietana. intre eforii sau in tuzla, nu mai tin minte din cauza imaginilor, am vazut un gs accidentat, un motor lovit si o masina avariata pe partea stanga, masina albastra (cred).

era politie, lume si nu se putea opri. unui motorist i se acordau ingrijiri si cred ca un politist lua o declaratie iar celalalt motociclist era intins jos, intr-o pozitie care era mai mult ghemuita si in jurul lui era trasat un contur alb, cu creta si nu i se mai acordau ingijiri medicale. nu pot sa spun cine ar fi vinovat si nu vreau sa ma gandesc…

marmota: (Aug 15 2006, 10:52 AM) Insanatosire grabnica si deplina amandurora.

Multumesc tuturor pentru gandurile voastre.

~ de AlinaT pe 30/08/2006.

Lasă un răspuns

 
